Hvis du er medlem af sygeforsikring danmark, får du tilskud til dine kiropraktiske behandlinger. Husk derfor at sige det til sekretærerne ved bestilling af tid til konsultation.

Vores behandlinger

Kiropraktisk behandling mod rygsmerter

Lider du af rygsmerter?

Er du træt af at have ondt i ryggen, og ønsker du en forøget mobilitet og livskvalitet? Lider du af hold i ryggen eller smertende led? Så er en kiropraktisk behandling måske svaret for dig.

Vores klinik i Kolding bruger ikke-invasive teknikker samt massage til at hjælpe med at lindre dine rygsmerter, samtidig med at vi forbedrer din rygmarvsjustering og generelle helbred. Vores erfarne kiropraktorer har desuden en stor kompetence indenfor både nakke- og rygsmerter – uanset om der er tale om akutte, længerevarende eller tilbagevendende smerter.

Gennem en grundig undersøgelse og diagnose vil vores kiropraktorer skabe en personlig behandlingsplan, skræddersyet til dine specifikke behov. Vores blide og effektive justeringer hjælper med at lindre presset, reducere inflammationen og fremme helingen.

Behandling for diskusprolaps

Hvad er diskusprolaps?

En diskusprolaps er kort sagt en udposning på en af bruskskiverne mellem rygsøjlens hvirvler. Fra denne placering kan den desværre trykke på de nerver, som går fra rygraden, hvilket kan give udstrålende smerter til arme og ben.

Denne diagnose kan fastsættes gennem en grunding anamnese og undersøgelse, og en effektiv kiropraktisk behandling kan ofte gøre en invasiv operation unødvendig.

Helt omkring 90% oplever en forbedring indenfor 8 uger, og chancerne for at komme af med de voldsomme smerter, der følger med en diskusprolaps, er heldigvis gode.

Et smertefrit liv

Udover vores praktiske behandlinger af rygsmerter og lignende problematikker, tilbyder vores klinik desuden også både opfølgning, vejledning og smertehåndtering.

Behandlingerne bliver ofte blive delvist betalt ved hjælp af forskellige tilskud, og vi står selvfølgelig altid klar på at tage en snak om dine muligheder for dette.

Så stol på, at vores kiropraktiske team kan hjælpe dig med dine rygsmerter, og kontakt os allerede i dag.

Så kan du starte din rejse mod et smertefrit liv.

Vi vil gerne høre om din oplevelse i klinikken, så vi kan fortsætte med at udvikle os og vores klinik. Vi modtager med glæde både ris og ros.​

❝ Vi arbejder med at​​

forbedre bevægelsen i kroppens led​​

samt andre problemer og smerter ​❞

"Super service"

Super service og personalet er søde og forklarende 👍🏻

Pia D. Jensen

"...allerbedste anbefalinger"

Mine varmeste og allerbedste anbefalinger til stedet her. Så kompetent, venlige, ingen stress og jage.

Anni Elvej tak for at gribe bolden da fødderne havde det værst.​

Celina Winther​

"...god og tryg modtagelse"

Super god og tryg modtagelse første gang, ser frem til yderligere behandlinger.

Tilde H. Duedahl

Se flere anmeldelser på Facebook​

Mandag​

Tirsdag​