Hovedpine er oftest et symptom på en anden lidelse.​

Mange mennesker opsøger os med hovedpine. Hovedpine kan vise sig som spændings-typehovedpine, der kommer fra nakken op mod baghovedet, til tider ud i siderne af hovedet eller i øjnene/panden.

Spændningshovedpine kan også ligne migræne og fejldiagnostiseres ofte, da det typisk er meget ensidigt i hoved eller ansigt.

Nakke smerter og ryg smerter kan provokere hovedpine hvorfor det er en god iden ved længerevarende hovedpine at opsøge en kiropraktor. Derfor kan du som plages af hovedpine lidelser, med fordel booke en konsultation i klinikken.

Efter anamnese og undersøgelse kan vi fortælle dig, om den kiropraktiske behandlingen kan hjælpe med at løse problemet, der forårsager hovedpinen.​

Hovedpine kan også ofte komme af væske-mangel. Så husk derfor altid, at drikke rigeligt med vand.​

Hvis hovepinen er tilstede om morgenen kan det være tale om en kæbe problematik.

Vi arbejder dagligt med patienter der har kæbeproblemer med hovedpine som symptom og har udviklet et tæt samarbejde med tandlæge i Kolding for at give vores patienter den bedste behandling tilstede.

Book tid ved
​Kolding Kiropraktik

Udfyld kontaktformularen såfremt du har spørgsmål, eller ønsker at blive kontaktet​