Massage kan øge effekten af kiropraktik​

Vi tilbyder massage som et tillæg til den kiropraktiske behandling.

Målet med massage er at få musklerne til at blive mere afslappet og fjerne affaldsstoffer fra det bløde væv. Vi opnår hermed, at den kiropraktiske behandling får en bedre effekt for mange af vore patienter. Så går du rundt med nakke smerter og rygsmerter kan du i klinikken få et rigtigt godt forløb hos vores kiropraktorer og massør.

Vi har lige nu 1 dygtige massører på deltid der er uddannet fysiurgiskmassør. Han har praktiseret forskellige steder i Danmark igennem flere år. Vi arbejder tværfagligt i klinikken dagligt for at give vores patienter den bedste behandlingen med gode resultater.​

Massage hjælper med at reducere spændinger, stress, lindrer smerte og komplementerer den kiropraktiske behandling perfekt.​

Tværfagligheden har altid været en af klinikkens hjørnesten, og vi har altid haft et bredt samarbejde med andre professioner såsom massører, fysioterapeuter, ergoterapeiter, diætister, læger, sundhedsplejersker og psykologer.

Så vi kan henvise vores patienter til den rigtige behandling hvis symptomerne eller problematikken ligger udenfor kiropraktikkens område.​

Book tid ved
​Kolding Kiropraktik

Udfyld kontaktformularen såfremt du har spørgsmål, eller ønsker at blive kontaktet​